Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda

Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda
link : Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda

Baca juga


Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda

Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda
Dr Khair (tengah) meluangkan masa meninjau SK Gelang Mas yang dijadikan pusat pemindahan banjir. - Foto Sinar Harian
 
PASIR MAS - Jumlah sekolah yang terpaksa ditutup dan ditangguhkan sesi pembelajaran akibat banjir meningkat dua kali ganda berbanding semalam.

Ketua Pengarah Pendidikan Malaysia, Tan Sri Dr Khair Mohamad Yusof berkata, Kelantan mencatatkan pertambahan yang tertinggi diikuti Terengganu dan Johor.

"Setakat hari ini sebanyak 70 buah sekolah di Kelantan terpaksa ditutup manakala 62 lagi di Terengganu dan tiga buah di Johor.

"Penutupan itu ekoran kawasan sekah ditenggelami air begitu juga dengan laluan untuk ke kawasan tersebut yang turut tidak boleh dilalui oleh semua kenderaan," katanya.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan pertemuan dengan pengetua dan guru besar dibawah seliaan Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Pasir Mas, di sini.

Terdahulu Dr Khair meluangkan masa meninjau Sekolah Kebangsaan (SK) Gelang Mas yang dijadikan sebagai pusat pemindahan banjir.




Demikianlah Artikel Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda

Sekianlah artikel Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jumlah sekolah ditutup meningkat dua kali ganda dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/01/jumlah-sekolah-ditutup-meningkat-dua.html

Subscribe to receive free email updates: