Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini

Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini
link : Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini

Baca juga


Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini

BERNAMA

Jumlah mangsa banjir di Terengganu terus meningkat kepada 798 orangJumlah mangsa banjir di Terengganu terus meningkat kepada 798 orang

Jumlah mangsa banjir di Terengganu terus meningkat kepada 798 mangsa daripada 212 keluarga ditempatkan di 12 pusat pemindahan membabitkan empat daerah di negeri ini.

Ia meningkat berbanding 355 mangsa setakat 10 malam tadi susulan hujan lebat berterusan menyebabkan kawasan rendah kembali dinaiki air awal pagi ini.

Menurut Jabatan Kebajikan Masyarakat menerusi aplikasi InfoBanjir, daerah Besut mencatatkan jumlah tertinggi dengan 474 mangsa dipindahkan ke enam pusat pemindahan.

Di Hulu Terengganu pula seramai 210 mangsa kini berada di tiga pusat pemindahan diikuti Dungun (84 mangsa) dan Marang (30 mangsa).

Pemindahan juga membabitkan penduduk di beberapa kawasan di Kemaman yang masih dalam proses berpindah ke pusat pemindahan banjir berdekatan.



Demikianlah Artikel Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini

Sekianlah artikel Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mangsa banjir di Terengganu meningkat pagi ini dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/01/mangsa-banjir-di-terengganu-meningkat.html

Subscribe to receive free email updates: