Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi

Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi
link : Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi

Baca juga


Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi

MALAYSIAKINI



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini berkata Malaysia telah mencapai kadar pertumbuhan yang mana hanya menjadi impian dunia Barat.

"Kadar pertumbuhan yang kita anggarkan sebanyak 4.3 kepada 4.5 peratus bagi tahun ini, yang mana negara-negara maju di Eropah dan Amerika Utara hanya boleh bermimpi.

"Rakyat Malaysia patut berbangga dengan pertumbuhan yang kita capai.

"Sepertimana mereka harus berbangga bahawa laporan IMF (Tabung kewangan Antarabangsa) terbaru menyimpulkan bahawa, 'Walaupun keadaan tidak menentu sekarang, ekonomi Malaysia terus menunjukkan prestasi yang baik," kata Najib dalam mesej tahun baru hari ini.

Beliau memetik laporan IMF yang memuji "Dasar kepelbagai Malaysia, fleksibiliti kadar pertukaran dan pasaran kewangan, dan pembaharuan untuk menggalakkan penyertaan tenaga kerja wanita, meningkatkan kualiti pendidikan, produktiviti, pelaburan infrastruktur, dan galakkan penyelidikan dan pembangunan".

"Penilaian seperti ini adalah bebas dan dijalankan oleh pakar-pakar terkemuka di dunia," kata Najib.

"Ia mencerminkan gambaran sebenar Malaysia - bertentangan dengan kempen memburuk-burukkan oleh mereka yang cuba melakukan sabotaj ekonomi terhadap negara mereka sendiri dengan matlamat politik untuk kepentingan diri sendiri," katanya.



Demikianlah Artikel Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi

Sekianlah artikel Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib: Pertumbuhan M'sia sesuatu yang Barat hanya boleh mimpi dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/01/najib-pertumbuhan-msia-sesuatu-yang.html

Subscribe to receive free email updates: