CADANGAN HARGA SILING PETROL.

CADANGAN HARGA SILING PETROL. - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CADANGAN HARGA SILING PETROL., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CADANGAN HARGA SILING PETROL.
link : CADANGAN HARGA SILING PETROL.

Baca juga


CADANGAN HARGA SILING PETROL.


Menteri Kewangan II, DS Johari Abdul Ghani, memaklumkan pene­tapan harga siling antara pilihan yang sedang dipertimbangkan oleh Kerajaan untuk menangani isu kenaikan harga minyak. 

DS Johari yang merupakan Ahli Parlimen Titiwangsa berkata, apabila Kerajaan telah membuat keputusan mengenai harga siling, sama ada penggiat industri minyak dan gas mahu menjual minyak pada harga rendah bagi tujuan promosi, Kerajaan menyerahkannya kepada mereka. Ini antara pilihan yang Kerajaan sedang teliti.

ps ; jika difikirkan baik untuk rakyat, elok teruskan.. harga siling ni sekurang-kurangnya boleh memberikan semua pihak baik peniaga n rakyat untuk forecast bajet masing2.



Read more at http://ift.tt/2kOEBKo


Demikianlah Artikel CADANGAN HARGA SILING PETROL.

Sekianlah artikel CADANGAN HARGA SILING PETROL. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CADANGAN HARGA SILING PETROL. dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/02/cadangan-harga-siling-petrol.html

Subscribe to receive free email updates: