Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar

Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar
link : Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar

Baca juga


Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
TANJONG KARANG: Jawatan Datuk Seri Jamal Mohd Yunos sebagai Ketua Umno Bahagian Sungai Besar dan Pengerusi Barisan Nasional (BN) kawasan itu kekal selagi ia belum diputuskan Majlis Tertinggi (MT) Umno. 
 
Ketua Badan Perhubungan Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar berkata, jawatan Jamal itu adalah dipilih oleh perwakilan maka segala keputusan perlu dibawa kepada MT. 
 
Katanya, mengikut amalan BN, hanya individu yang didakwa di mahkamah sahaja akan digantung tetapi dalam isu Jamal, beliau hanya ditahan reman. "Beliau (Jamal) baru disiasat sahaja. 
 
Setakat ini tiada pendakwaan terhadap beliau. 
 
"Selagi tiada keputusan daripada pihak MT, jawatan yang disandang Jamal masih kekal," katanya pada sidang media selepas hadir merasmikan Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) Sekolah Agama Menengah (SAM) Tanjong Karang, di sini, hari ini. 
 
Noh berkata, secara peribadi beliau menghormati keputusan Jamal itu yang sanggup melepaskan jawatan dilantik demi menegakkan kebenaran. 
 
Katanya, Jamal juga bertegas keputusan meletakkan jawatan itu kerana tidak mahu nama Umno tercemar. "Saya lihat beliau berjiwa besar. Tegakkan kebenaran dan keadilan, sanggup letak jawatan yang dilantik. 
 
"Surat peletakan jawatan Jamal itu akan diserahkan kepada MT dalam masa terdekat," katanya. 
 
Kelmarin, Jamal yang juga Pengerusi Gabungan Gerakan Merah Malaysia, menyerahkan surat peletakan jawatannya kepada Noh selepas tidak mahu nama Umno tercemar berikutan ditahan reman bagi membantu siasatan berhubung serbuan terhadap beberapa pusat judi yang dilakukannya.
 
 


Demikianlah Artikel Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar

Sekianlah artikel Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jamal masih Ketua Umno Sungai Besar dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/02/jamal-masih-ketua-umno-sungai-besar.html

Subscribe to receive free email updates: