MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR.

MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR. - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR.
link : MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR.

Baca juga


MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR.



Misi Food Flotilla For Myanmar dilihat sebagai lambang penyatuan ummah kususnya umat Islam menerusi dua parti terbesar orang Melayu iaitu UMNO dan Pas.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Malaysia tidak rela melihat etnik Rohingya selaku saudara setauhid terus dizalami, dibunuh, dibakar dan diperkosa.

“Saya sudah kata sebelum ini, cukup sudah Rohingya dizalimi dan hari ini merupakan detik bersejarah buat Malaysia apabila kira-kira 2,200 tan makanan dan ubat-ubatan dihantar ke Myanmar,” katanya semasa berucap pada majlis merasmikan perlepasan Flotilla di sini hari ini.




Demikianlah Artikel MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR.

Sekianlah artikel MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MISI FLOTILLA MYANMAR : 600 TAN BANTUAN DI HANTAR. dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/02/misi-flotilla-myanmar-600-tan-bantuan.html

Subscribe to receive free email updates: