PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS.

PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS. - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS.
link : PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS.

Baca juga


PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS.



Parti Amanah Negara (PAN) akan meletakkan calon di semua kerusi yang dipertandingkan Pas sebelum ini pada PRU14 akan datang, tegas Pengarah Pilihanraya PAN Nasional, Dr Mohd Hatta Ramli.


Beliau berkata, PAN tidak mahu menyentuh mana-mana kerusi PKR atau DAP kerana kedua-duanya merupakan rakan sekutu dalam Pakatan Harapan.

“Kita perlu menghormati teman-teman kerana mereka mempunyai rancangan mereka,” katanya ketika meyampaikan ucapan penangguhan di Konvensyen Amanah Nasional semalam

Dalam ucapannya, Dr Hatta yang juga Pengerusi PAN Wilayah Persekutuan turut mempersoalkan di mana pula kerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) dalam pilihan raya umum akan datang sekiranya PAN meletakkan calonnya pada kerusi yang dipertandingkan Pas.

“Jika DAP tidak berikan sebarang kerusi, di mana mereka akan bertanding? Kita sentiasa sesuaikan dan berikan kerusi, maka PKR dan DAP juga boleh,” katanya.

Malaysia Dateline melaporkan, Dr Hatta dan PAN tiada halangan, boleh berkongsi kerusi.


“Ada 222 kerusi,” kata Dr Hatta yang juga Ahli Parlimen Kuala Krai.

SUMBER



Demikianlah Artikel PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS.

Sekianlah artikel PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAN AKAN TANDING DI KESEMUA KERUSI PAS. dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/02/pan-akan-tanding-di-kesemua-kerusi-pas.html

Subscribe to receive free email updates: