Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin

Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin
link : Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin

Baca juga


Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar hari ini menafikan dakwaan yang dibuat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa beliau menganggap dirinya sebagai ‘kebal’.
 
Tampil di kandang saksi buat kali kedua dalam saman Anwar terhadapnya kerana dakwaan memfitnah, Khairy memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa beliau juga tidak mempunyai sebarang pejabat di tingkat empat Jabatan Perdana Menteri pada tahun 2008.
 
"Saya menafikan dakwaan bahawa saya menganggap diri sebagai kebal. Saya juga tidak mempunyai sebarang pejabat di tingkat empat," katanya ketika disoal oleh peguambelanya, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah.
 
Semalam, Anwar dalam keterangannya di mahkamah mendakwa Khairy selaku Ketua Pemuda Umno, menganggap dirinya kebal daripada sebarang tindakan kerana beliau adalah menantu Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi ketika kejadian sembilan tahun lalu.
 
Ketika menjawab soalan daripada peguam Anwar, Sivarasa Rasiah, Khairy berkata beliau berkhidmat dengan Abdullah selama kira-kira setahun.
 
Katangnya, beliau telah dilantik sebagai Timbalan Setiausaha Sulit kepada Abdullah pada tahun 2003 dan berkhidmat selama setahun.
 
 


Demikianlah Artikel Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin

Sekianlah artikel Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya tidak kebal ketika bapa mentua jadi PM, kata Khairy Jamaluddin dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/02/saya-tidak-kebal-ketika-bapa-mentua.html

Subscribe to receive free email updates: