Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik

Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik
link : Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik

Baca juga


Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik





 Gara-gara Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali cuba berlagak baik dengan menegur Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya mengeluarkan perkataan sopan kenyataan Timbalan Presiden PKR dalam satu ceramah pada tahun 2014 disiarkan semula.

“Pandailah Azmin PKR nak nasihat Tuan Guru Presiden PAS suruh guna kata-kata manis walaupun terhadap musuh.

“Mari kita tengok ‘kata-kata manis’ Azmin PKR terhadap musuh. Lain kali tengok ke diri sendiri dulu la,” sindir Huzir Sulaiman dengan melampir kenyataan Azmin dalam rakaman di bawah.

LIHAT VIDEO DI SINI



Demikianlah Artikel Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik

Sekianlah artikel Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Azmin Ditempelak Cuba Berlagak Baik dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/03/azmin-ditempelak-cuba-berlagak-baik.html

Subscribe to receive free email updates: