Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO

Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO
link : Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO

Baca juga


Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO

Suara Kebenaran

 
 
 
Dakwaan dibawah Akta Pencegahan Rasuah dan AMLA yang dikenakan terhadap genius perniagaan kelahiran PKR merangkap Ketua AMK Ampang, Datuk Adam Rosly hari ini, adalah disebabkan oleh UMNO – menurut ramai penyokong PKR yang ditemui portal ini. 
 
Kalau tidak kerana laporan yang dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Sg Besar, Jamal Yunos, tidak mungkin Datuk Adam akan didakwa di Mahkamah hari ini.

Ini realitinya.

Justeru rakyat harus melihat pendakwaan terhadap Adam Rosly hari ini sebagai satu konspirasi politik oleh UMNO untuk menjatuhkan imej PKR khasnya dan Pakatan Harapan amnya.

Bukan beliau ada melakukan sebarang kesalahan pun seperti yang diwar-warkan oleh media UMNO seperti TV3 dan Utusan Malaysia.


Demikianlah Artikel Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO

Sekianlah artikel Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adam Rosly Adalah Mangsa Konspirasi UMNO dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/adam-rosly-adalah-mangsa-konspirasi-umno.html

Subscribe to receive free email updates: