Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama

Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama
link : Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama

Baca juga


Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama

Ulama Islam di negara ini tidak lagi perlu menghadapi isu 'orang ketiga' untuk berbincang isu-isu berkaitan Islam dengan Yang di-Pertuan Agong memandangkan baginda Sultan telah memberikan nombor telefon bimbit peribadi kepada mereka.

Mufti Kelantan Datuk Mohamad Shukri Mohamad berkata ini adalah perintah Yang di-Pertuan Agong Sultan Muhammad V ketika baginda menjadi Sultan Kelantan.

Oleh kerana baginda telah ditabalkan sebagai Yang di-Pertuan Agong, semua ulama Islam di negara ini sudah mempunyai talian terus kepada baginda.

"Ini adalah amalan baginda ketika beliau menjadi Sultan Kelantan. Perkara-perkara yang melibatkan Islam boleh cepat diselesaikan dan tidak perlu melalui pihak ketiga untuk membincangkan perkara itu,

"Saya mempunyai talian terus kepada Tuanku Sultan Muhammad V dan ini membuat perkara menjadi lebih mudah untuk kita menangani apa-apa isu-isu sensitif yang melibatkan Islam," katanya dalam satu wawancara video yang dimuat naik di Facebook pada Selasa.


Demikianlah Artikel Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama

Sekianlah artikel Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Agong Beri Nombor Telefon Peribadi Kepada Ulama, Bincang Isu Agama dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/agong-beri-nombor-telefon-peribadi_28.html

Subscribe to receive free email updates: