Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari

Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari
link : Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari

Baca juga


Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari

Kuala Lumpur: Celcom mengumumkan tiada caj data dikenakan bagi melayari Facebook (FB) dan Whatsapp kepada pengguna telko terbabit selama seminggu bermula 25 April ini.

Pengumuman terbabit dibuat menerusi FB Celcom, hari ini, berikutan masalah gangguan Internet bagi melayari FB, Whatsapp dan Instagram sejak dua minggu lalu.

Selain menawarkan data percuma bagi melayari FB dan Whatsapp, Celcom turut mengumumkan bahawa penambah-baikan bagi melayari FB sedang dijalankan dan dijangka selesai pada 28 April ini.

Sementara itu, masalah gangguan Internet dalam kalangan pengguna Celcom mengundang kemarahan mereka.

Pemilik akaun FB dengan nama Mohd Hazreeq, memberi komen di FB Celcom meminta Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengambil berat isu ini.

"Diminta pihak SKMM mengambil berat kes ini. Semua pengguna Celcom teraniaya dengan kejadian ini dan tidak ada keputusan timbal balik yg adil bagi kejadian yang berlaku. Kami tetap kena bayar bil setiap bulan pada rate (harga) yang sama sedangkan servis yang diberikan sangat menghampakan pengguna," katanya.

Selain itu, pemilik akauan FB dengan nama Mohd Fuad pula menulis di status FB bahawa kerjanya tergendala gara-gara masalah gangguan internet.

"Sekali masuk Whatsapp, beratus selepas senyap '10 tahun'. Dekat dua minggu dah macam ni. Meeting (mesyuarat) re-schedule (ditunda) ke 11.15 pagi tapi disebabkan baru dapat mesej menyebabkan saya membuang masa hampir satu jam di One Utama. Banyak benda lain lagi boleh dibuat," katanya.


Demikianlah Artikel Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari

Sekianlah artikel Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Celcom Tawar Data Internet Percuma Selama 7 Hari dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/celcom-tawar-data-internet-percuma.html

Subscribe to receive free email updates: