Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan

Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan
link : Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan

Baca juga


Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan

Kuala Lumpur - Jaguh perseorangan negara, Datuk Lee Chong Wei gagal dalam misi mempertahankan kejuaraan Kejohanan Badminton Asia (BAC) yang dimenanginya tahun lalu apabila tewas di separuh akhir, sebentar tadi.

Pemain nombor satu dunia itu terpaksa akur apabila tewas buat kali kedua berturut-turut dalam tempoh kurang sebulan di tangan musuh tradisinya dari China, Lin Dan.

Lin Dan yang juga juara dunia lima kali membuktikan bisanya apabila menang 21-13, 21-15 ke atas Chong Wei.

Pemenang pingat emas Olimpik dua kali itu turut mengecewakan Chong Wei ketika aksi final Terbuka Malaysia di Kuching, Sarawak, awal bulan ini yang menyaksikan dia muncul juara buat kali pertama.


Demikianlah Artikel Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan

Sekianlah artikel Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Chong Wei Gagal Pertahan Gelaran, Tewas Kepada Lin Dan dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/chong-wei-gagal-pertahan-gelaran-tewas.html

Subscribe to receive free email updates: