Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis

Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis
link : Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis

Baca juga


Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis

Rawang - Seorang pelajar Tingkatan 2 di sebuah sekolah menengah di Bukit Beruntung membuat laporan polis kerana tidak berpuas hati selepas dikenakan hukuman memakai kain pelikat di sekolah sepanjang sesi petang persekolahan.

Malah, seluar sekolah yang diletakkan di dalam loker guru disiplin juga didakwa tidak dipulangkan sehingga memaksa pelajar tersebut pulang dengan berkain pelikat.

Kejadian itu berlaku Selasa lalu berpunca dari kesalahan pelajar terbabit memakai seluar sekolah ketat sebelum diminta untuk melonggarkan semula jahitan yang sudah diubah suai sendiri.

Laporan polis dibuat pelajar terbabit jam 7.15 petang di Balai Polis Bukit Sentosa pada hari yang sama.

Menurut pelajar itu, dia masuk ke sekolah jam 1 tengah hari dengan berpakaian lengkap, namun selepas perhimpunan dia dipanggil oleh guru disiplin berhubung kesalahan seluar ketat.

"Guru disiplin panggil saya suruh potong seluar sekolah bagi habis dan diberikan kain sarung.

"Cikgu beritahu akan berikan semula seluar sekolah bila mahu tamat waktu (persekolahan) tapi cikgu disiplin sudah balik bersama kunci (loker) dan seorang lagi cikgu suruh saya pulang dengan kain sarung," katanya.


Demikianlah Artikel Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis

Sekianlah artikel Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Didenda Pakai Kain Pelikat, Pelajar Buat Laporan Polis dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/didenda-pakai-kain-pelikat-pelajar-buat_29.html

Subscribe to receive free email updates: