Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari

Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari
link : Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari

Baca juga


Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari

Bila bergelar selebriti ni, pasti nak jaga bentuk badan agar sentiasa nampak cantik, lebih-lebih lagi dikalangan artis Korea.

Baru-baru ini, seorang pelakon Korea Lee Tae-Im mengaku dia hanya makan 3 sudu nasi sahaja setiap hari.

Pelakon tersebut membuat pengakuan itu menerusi rancangan MBC Every1’s “Video Star”.


Tambah pelakon cantik itu lagi, dia sudah mengamalkan diet ekstrim tersebut sejak 6 bulan lalu.

Lee Tae-Im menjelaskan dia rasa tidak yakin untuk berdiri bersama rakan pelakon Park Han-Byul dan Lee Chae-Young selepas menghadiri satu photoshooting, hal ini membuatkan dirinya membuak-buak untuk mengamalkan diet ekstrim.


Namun, Tae-Im sedar bahawa apa yang dilakukan olehnya itu sangat bahaya dan memberi amaran kepada penonton untuk tidak mengikut tindakan tersebut.

Selain itu, dia juga berjanji untuk akan menambah berat badan sekitar 2-3 kilogram dan meningkatkan pengambilan nasi dari 3 ke 6 sudu sehari.


Demikianlah Artikel Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari

Sekianlah artikel Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Diet Ekstrem, Pelakon Korea Makan 3 Sudu Nasi Sehari dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/diet-ekstrem-pelakon-korea-makan-3-sudu.html

Subscribe to receive free email updates: