Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar

Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar
link : Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar

Baca juga


Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar

Tennessee, AS - Seorang guru, Tad Cummins yang dituduh 'menculik' pelajarnya berusia 15 tahun, mengaku kepada isterinya bahawa dia mengadakan hubungan seks dengan gadis tersebut.

Memetik laporan New York Post, perkara menjijikkan itu didedahkan isterinya, Jill selepas satu perbualan telefon dengan suaminya di penjara sejurus selepas penahanan lelaki terbabit pada 20 April lalu.

"Saya bertanyakan kepada suami saya, adakah awak tidur dengan gadis terbabit? Dia menjawab...Ya," katanya.

Jill memfailkan perceraiannya bulan lalu selepas bekas suaminya itu menghilangkan diri bersama gadis terbabit.

Kehilangan mereka menyebabkan pencarian besar-besaran di seluruh negara, sebelum pasangan terbabit muncul di sebuah pekan kecil berhampiran Utara California.

Ekoran itu, Tad ditahan atas dakwaan menculik dan jika disabit salah akan berdepan hukuman penjara 10 tahun.



Demikianlah Artikel Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar

Sekianlah artikel Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru Tergamak Culik, Lakukan Hubungan Seks Dengan Pelajar dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/guru-tergamak-culik-lakukan-hubungan_29.html

Subscribe to receive free email updates: