Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!

Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia! - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!
link : Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!

Baca juga


Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!

Tidak semua individu mampu mengatasi masalah kemurungan yang dialami. Setiap orang menggunakan cara berbeza untuk melepaskan tekanan yang dirasakan itu.

Satu kajian terbaharu menunjukkan depresi boleh dikurangkan secara efektif menerusi penggunaan warna kuning dalam kehidupan seharian seseorang.

Penyelidikan yang diterbitkan dalam jurnal Medical Research Methodology mengatakan warna kuning dipercayai mampu meningkatkan rasa bahagia seseorang.

Hasil kajian itu turut mendapati warna-warna gelap seperti hitam dan kelabu membuatkan individu berasa dekat dengan kecemasan serta kemurungan.

“Bagi menghindarkan daripada rasa murung, guna warna kuning untuk mengecat ruang kerja, bilik mandi, ruang makan atau sudut-sudut tertentu di dalam rumah untuk membangkitkan mood gembira,” kata laporan itu.


Demikianlah Artikel Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia!

Sekianlah artikel Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kajian: Warna Kuning Buatkan Anda Rasa Bahagia! dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/kajian-warna-kuning-buatkan-anda-rasa.html

Subscribe to receive free email updates: