Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini

Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini
link : Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini

Baca juga


Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini

Kita memang tahu persengketaan antara Rita Rudaini dan bekas suaminya yang juga pemain bola sepak, Aidil Zafuan. Hubungan mereka tak pernah baik sejak disahkan bercerai pada tahun 2013.

Terbaru, Aidil Zafuan memuatnaik komen Rita Rudaini di laman Instagramnya. Dan komen itu memang ditujukan buat Aidil. Apa lagi, hangin la Aidil. Korang bacalah sendiri.


Admin pon tak pastilah apa motif Rita. Tapi orang cakap barang yang lepas jangan dikenang. Aidil pon dah move on kan. Rita pun why not move on kan?


Demikianlah Artikel Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini

Sekianlah artikel Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Komen Biadap Di IG, Aidil Zafuan Mengamuk Dengan Rita Rudaini dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/komen-biadap-di-ig-aidil-zafuan.html

Subscribe to receive free email updates: