Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN

Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN
link : Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN

Baca juga


Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN

Melaka - Seorang nenek dari Perak bergelar jutawan apabila diumumkan sebagai pemenang utama RM1 juta Cabutan Istimewa Mac, Sijil Simpanan Premium (SSP) Bank Simpanan Nasional (BSN).

Peniaga mi kuning, Eng Kooi Lan, 72, menerima hadiah utama itu daripada Naib Presiden Kanan/Ketua Jabatan Peruncitan dan Perniagaan Komuniti BSN, Datuk Mearia Hamzah, pada satu majlis di pusat beli-belah Aeon Bandaraya, di sini, hari ini.

S Vimala, 38, dari Negeri Sembilan memenangi kereta mewah BMW 318i, manakala remaja Orang Asli, Saifol Ngah, 17, dari Perak pula membawa pulang RM10,000 selepas memenangi Cabutan Remaja Kategori Khas bagi Mac.

Selain itu, Nabilla Jais, 17, dari Melaka memenangi iPhone 7 menerusi Cabutan Remaja Kategori Biasa Januari. Kooi Lan dan Vimala bagaimanapun enggan ditemu bual wartawan selepas majlis berkenaan.

Saifol ketika ditemui menganggap kemenangan itu sebagai sesuatu yang tidak pernah terlintas di fikirannya. "Saya membuka akaun simpanan BSN SSP sejak di sekolah rendah atas inisiatif seorang guru.

"Kemenangan ini sangat mengejutkan dan saya bercadang untuk menggunakan wang ini bagi melanjutkan pelajaran," katanya yang ditemani bapanya, Ngah Sikek, 53.

Sementara itu, Mearia berkata, ganjaran hebat kali ini bertujuan menggalakkan lagi simpanan SSP.

"Daripada nilai keseluruhan ganjaran sebanyak RM17.7 juta, sebanyak 13,536 ganjaran akan ditawarkan kepada penyimpan BSN SSP sepanjang tahun ini dengan 1,128 ganjaran akan diberikan pada setiap bulan.

"Jumlah simpanan SSP kita juga sudah mencecah RM3.3 bilion setakat ini, malah tahun lalu saja berjumlah RM400 juta," katanya ketika ditemui selepas majlis itu.


Demikianlah Artikel Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN

Sekianlah artikel Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nenek 72 Tahun Menang RM1 Juta Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/nenek-72-tahun-menang-rm1-juta-cabutan_29.html

Subscribe to receive free email updates: