'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen

'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen
link : 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen

Baca juga


'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen

Shah Alam - “Ingatkan suami isteri, rupanya adik beradik,” demikian reaksi awal netizen melihat gambar dua beradik yang viral di media sosial, baru-baru ini.

Gambar yang dimuat naik oleh Tazbintaz atau nama sebenar, Tengku Ahmad Zaki, menunjukkan beliau menghadiahkan sejambak bunga untuk adik perempuannya bersempena dengan ulangtahun kelahirannya.

“Seberat-berat @ohitssofiaa bolat gedempol ni, berat lagi hati abangki tengok awak sedih. Happy sokmo okay.

“No matter how old you are, you will always be my little cutie lovely clingy baby gurl. Happy Birthday adekku terchenta. #abangkilovesyou,”
tulisnya di Instagram.

Menjawab komen followersnya, ini respon beliau: “Saya cuma tidak mahu dia berasa janggal atau takut untuk berkongsi apa-apa dengan saya dan merasa selamat apabila berada dengan saya.”

Di media sosial, netizen memuji Tengku Ahmad Zaki yang masih mengekalkan hubungan mesra dengan adik beradiknya walaupun sudah dewasa. Walaupun begitu, ada segelintir netizen yang menganggap kemesraan seperti itu tidak sesuai kerana pergaulan adik beradik lelaki dan perempuan ada batasnya.

“Tak salah nak bersweet-sweet dengan abang sendiri. Kalau ada orang kecam, mungkin mereka cemburu sebab mereka tak ada abang seperti ini. Tetapi salute abang yang jaga adik macam ni,” kata netizen.



Demikianlah Artikel 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen

Sekianlah artikel 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Payah Jumpa Abang & Adik Camni, Sweet Sangat!’ – Netizen dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/payah-jumpa-abang-adik-camni-sweet_17.html

Subscribe to receive free email updates: