Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah

Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah
link : Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah

Baca juga


Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah

Padawan - Luluh perasaan seorang datuk apabila cucu kesayangannya tiba-tiba membuat keputusan memilukan, menamatkan nyawanya di tali gantung.

Kejadian berlaku pada petang Khamis lalu, dengan kanak-kanak lelaki berusia 11 tahun itu menggantung diri di bilik tidurnya di Kampung Bra’ang Payang, dekat sini.

Mangsa sebelum itu pulang dari sekolah dengan dijemput oleh datuknya dan terus menuju ke bilik tidurnya sebaik tiba di rumah.

Selepas itu, mangsa tidak keluar bilik menyebabkan datuknya berasa curiga dan memeriksa ke dalam biliknya.

Datuknya terkejut apabila melihat mangsa dalam keadaan tergantung pada bahagian leher sekitar jam 4 petang.

Pihak polis kemudian dihubungi dan kematian mangsa disahkan oleh pasukan paramedik bertugas.

Timbalan Ketua Polis Daerah Padawan, Deputi Superintendan Merbin Lisa berkata, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR).

Mangsa kemudian dihantar ke Jabatan Forensik Hospital Umum Sarawak (HUS) untuk proses bedah siasat sebelum dituntut keluarganya untuk upacara pengebumian.


Demikianlah Artikel Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah

Sekianlah artikel Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar Darjah 5 Gantung Diri Selepas Pulang Dari Sekolah dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/pelajar-darjah-5-gantung-diri-selepas.html

Subscribe to receive free email updates: