Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari

Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari
link : Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari

Baca juga


Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari

Kota Tinggi - Mahkamah Majistret Kota Tinggi hari ini membenarkan pembantu warden madrasah direman empat hari bermula hari inibagi membantu siasatan kes memukul murid lelaki berusia 11 tahun.

Perintah reman dikeluarkan oleh Majistret Mazana Sinin terhadap suspek berumur 29 tahun yang dibawa ke mahkamah, 9 pagi ini.

Suspek ditahan di rumahnya di Felda Lok Heng Barat, 4 petang semalam selepas ibu mangsa membuat laporan polis.

Kes disiasat mengikut Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2010.

Dalam kejadian berkenaan mangsa dipukul dengan paip getah hingga menyebabkan kecederaan pada kedua-dua kakinya.

Dipercayai akibat mengalami jangkitan kuman berpunca daripada kecederaan terbabit, kedua-dua kakinya juga terpaksa dipotong.

Mangsa yang dimasukkan ke Hospital Sultan Ismail (HSI) sejak dua minggu lalu mendakwa dipukul oleh pembantu warden sekolah berkenaan.


Demikianlah Artikel Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari

Sekianlah artikel Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pembantu Warden Madrasah Tahfiz Direman 4 Hari dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/pembantu-warden-madrasah-tahfiz-direman.html

Subscribe to receive free email updates: