Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR

Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR
link : Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR

Baca juga


Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR

Nurul Amin Hamid
Nurul Amin Hamid
 
 
YAN - Muktamar Pemuda Pas Kedah kali ke-51 yang bersidang hari ini sebulat suara mendesak agar parti Islam itu mengkaji semula tahaluf siyasi dengan PKR.

Perkara itu disahkan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kedah yang baharu, Nurul Amin Hamid kepada Sinar Harian.

Difahamkan, keputusan itu dibuat setelah melihat sikap tiada setiakawan PKR yang kebelakangan ini kerap memperlekehkan Pas.

Pemuda Pas Kedah juga kini berada dalam 'gear' siap siaga di semua Dun Kedah termasuk yang kini dipegang PKR.

Muktamar Dewan Pemuda Pas Kedah yang berlangsung di Markas Pas Kawasan Jerai juga menampilkan beberapa pimpinan baru.

Antaranya Salim Mahmood dilantik sebagai Ketua Pemuda Pas Kedah yang baharu; Nurul Amin Hamid sebagai Timbalan Ketua Pemuda Pas Kedah dan Nasrun Othman sebagai Naib Ketua Pemuda Pas Kedah.



Demikianlah Artikel Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR

Sekianlah artikel Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemuda Pas Kedah desak kaji hubungan dengan PKR dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/pemuda-pas-kedah-desak-kaji-hubungan.html

Subscribe to receive free email updates: