Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah

Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah
link : Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah

Baca juga


Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah

Shah Alam - Pas mungkin lebih sesuai tinggal dan memerintah planet Marikh atau bulan, kata Amanah.

Ini kerana menurut Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad, Pas mempunyai sikap luar biasa yang sukar diterima oleh masyarakat.

"Tak masuk berbincang tapi nak tetapkan org lain tanding mana. Sikap luar biasa ini. Mungkin sesuai di planet Marikh atau orang atas bulan. Kecuali ia wahyu dari ALLAH!

"Tu sebab dari dulu kita jemput bersama berbincang. Tak nak bersama. Tak nak berbincang. Maka tiga penjuru adalah atas keenganan berbincang Pas itu sendiri," katanya kepada Sinar Online, hari ini.

Pas hari ini mengarahkan Pakatan Harapan supaya jangan masuk bertanding di 80 kerusi pilihannya pada PRU14 akan datang.

Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, ia bagi mengelakkan berlakunya pertembungan tiga penjuru ketika Pas menentang Umno.


Demikianlah Artikel Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah

Sekianlah artikel Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perangai Pelik, PAS Patut Tinggal Di Marikh - Amanah dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/perangai-pelik-pas-patut-tinggal-di.html

Subscribe to receive free email updates: