Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei

Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei
link : Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei

Baca juga


Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei

SELANGOR KINI

POLIS BIRU 2 4x4


KUALA LUMPUR: Polis menolak permohonan penganjur Himpunan 1 Mei di ibu negara, esok sempena sambutan Hari Pekerja.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Mohd Sukri Kaman berkata, penolakan itu ekoran penganjur gagal mengemukakan surat kebenaran pemilik lokasi perhimpunan itu.

“Mereka tidak mendapat kebenaran daripada premis di kawasan Lot 10 yang separuhnya adalah milik Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sedangkan pemohon sepatutnya berbuat demikian.

“Atas alasan itu, polis tidak mengeluarkan kelulusan,“ katanya lapor Astro Awani.

Beliau turut mengesahkan sudah menerima surat pemberitahuan daripada penganjur berhubung perhimpunan yang dirancang itu, pada Selasa lalu.

Katanya, perbincangan dengan wakil mereka juga sudah diadakan.

Peserta perhimpunan dikatakan merancang untuk berkumpul di hadapan bangunan Stesen Keretapi Tanah Melayu (KTMB) Kuala Lumpur sebelum berarak ke dataran pusat membeli belah Lot 10 di Bukit Bintang.



Demikianlah Artikel Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei

Sekianlah artikel Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis tolak pe Polis tolak penganjuran Himpunan 1 Mei nganjuran Himpunan 1 Mei dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/polis-tolak-pe-polis-tolak-penganjuran.html

Subscribe to receive free email updates: