Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap

Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap
link : Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap

Baca juga


Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap

Alor Setar - Seorang peniaga barangan kopiah dan pakaian Muslimah terpaksa berlindung di bawah meja selepas khemah gerainya dihempap khemah besar ketika ribut melanda Kompleks PAS Kedah, di sini.

Rawahah Mohd Suhaimi, 31, berkata kejadian berlaku terlalu pantas dan kebanyakan peniaga tidak menyedari kehadiran ribut kira-kira jam 7.25 malam itu berikutan ketika itu, tiada hujan atau angin kuat.

"Ketika itu, saya baharu nak pergi solat Maghrib, namun terpaksa masuk semula ke khemah selepas tiba-tiba dibadai angin kencang. "Saya tak ada pilihan selain ke bawah meja untuk berlindung.

Bagaimanapun, isteri saya, Fatin Najihah Omar, 28, cedera pada paha kanan akibat terkena runtuhan dan kini menerima rawatan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB)," katanya.

Rawahah yang ditemui di wad kecemasan HSB mengakui kerugian kira-kira RM30,000 selepas tiga gerai miliknya musnah dalam kejadian itu.

Seorang lagi peniaga dari Kelantan, Mohd Bilal Abd Rahman, 30, bersyukur apabila adiknya, Nur Najihah, 28, yang berada di kawasan gerai tidak cedera dalam kejadian itu.

"Ketika kejadian, saya keluar minum dan sebaik menerima maklumat, saya bergegas ke gerai. Adik saya tidak cedera, tetapi dia mengadu matanya pedih dan sukar untuk melihat.

"Adik saya dihantar ke HSB untuk mendapatkan rawatan," katanya.

Berdasarkan maklumat, sekurang-kurangnya 20 khemah yang dibuka di tapak Ekspo Haraki sempena Muktamar PAS Ke-63 rosak dalam kejadian itu.


Demikianlah Artikel Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap

Sekianlah artikel Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ribut Muktamar PAS: Peniaga Menyorok Bawah Meja Elak Dihempap dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/ribut-muktamar-pas-peniaga-menyorok.html

Subscribe to receive free email updates: