Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun

Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun
link : Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun

Baca juga


Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun

Phnom Penh - Seorang aktres Kemboja, yang selalu mengenakan pakaian mencolok mata, diharam berlakon selama setahun kerana "terlalu seksi".

Kementerian kebudayaan mengambil tindakan terhadap wanita 24 tahun itu setelah beliau enggan berhenti tampil seksi, lapor The Phnom Penh Post semalam.

Denny Kwan, pelakon video muzik, pernah dipanggil hampir setahun lalu untuk "diajar" mengenai cara berpakaian setelah fotonya yang ghairah muncul di media.

Ketua jawatankuasa disiplin kementerian itu Chamroeun Vantha berkata tindakan diambil kerana Kwan ingkar janji bertulis yang dibuat Mei lalu.

Walau dikecam, beliau mempertahankan larangan itu dengan menyatakan ia mengikut kod etika yang diperkenalkan mulai 23 Februari lepas.

Kod etika itu menetapkan semua penggiat seni berpakaian dengan cara terhormat dan mengikut identiti negara tersebut.

Susulan itu, Kwan dilarang terlibat dalam penggambaran filem, persembahan karaoke atau nyanyian di televisyen.

Vantha juga menggesa persatuan seniman dan syarikat produksi mematuhi larangan tersebut dengan tidak mengambil Kwan dalam iklan.

Kementerian wanita Kemboja mengingatkan kepada semua penggiat seni agar tidak berpakaian sesuka hati.

Tidak terjejas pendapatannya kerana ada perniagaan sendiri, Kwan berkata beliau "akan cuba tidak berpakaian seksi seperti selalu di Facebook."

Thida Khus, ketua kumpulan hak asasi wanita Silaka, menyifatkan larangan itu "diskriminasi" dan "melanggar persamaan gender".


Demikianlah Artikel Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun

Sekianlah artikel Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selalu Tampil ‘Seksi’, Aktres Dilarang Berlakon Setahun dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/selalu-tampil-seksi-aktres-dilarang_29.html

Subscribe to receive free email updates: