Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau

Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau
link : Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau

Baca juga


Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau

Batu Pahat - Rakaman CCTV sekolah tahfiz di Kota Tinggi mengesahkan kejadian warden memukul tapak kaki Mohd Thaqif Amin Mohd Gadaffi, 11, dan rakannya menggunakan paip getah namun secara ringan.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Asisten Komisoner Rahmat Othman, berkata tindakan itu dilakukan kerana semua murid itu dikatakan bising di surau sekolah.

"Polis mendapati warden memukul mangsa dan kira-kira 15 rakannya di bahagian kaki, tiga minggu lalu.

“Mangsa kemudian memaklumkan bahawa dia sakit dan bengkak di kaki, pada 17 April lalu. Lanjutan itu, ibu mangsa meletakkan ais di kaki mangsa atas nasihat doktor.

“Selepas itu, kaki mangsa bertukar menjadi biru. Sehingga ini, doktor masih belum memberi pengesahan berhubung punca dan sebab penyakit dialami mangsa," katanya ketika dihubungi hari ini.

Rahmat Othman berkata, mangsa ada mengadu sakit badan dan ibunya kemudian memberikan ubat tahan sakit miliknya yang baru lepas bersalin.

ARTIKEL BERKAITAN: 'Mama Abang Nak Pindah, Abang Takut Kena Rotan


Demikianlah Artikel Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau

Sekianlah artikel Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Thaqif Dirotan Kerana Membuat Bising Di Surau dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/thaqif-dirotan-kerana-membuat-bising-di.html

Subscribe to receive free email updates: