Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian

Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian
link : Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian

Baca juga


Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian

 
Setiausaha Umno Kelantan, Datuk Hanafi Mamat berkata, pihaknya yakin siasatan terhadap ketua wanita berusia 69 tahun itu tidak akan menjejaskan parti.


hanafi-mamat

KOTA BHARU: Badan Perhubungan Umno Kelantan menyerahkan sepenuhnya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat seorang ketua wanita bahagian parti negeri itu berhubung dakwaan kes penyelewengan.

Setiausahanya, Datuk Hanafi Mamat berkata, Umno Kelantan yakin siasatan terhadap ketua wanita berusia 69 tahun itu tidak akan menjejaskan parti.

“Dalam kes ini individu terbabit masih lagi menjawat jawatan ketua wanita Umno bahagian dan kita akan melihat hasil siasatan sebelum sebarang tindakan diambil,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Jawatankuasa Teknikal Sambutan Hari Umno ke-71 di Bangunan Umno Negeri di sini, hari ini.

Khamis lepas, SPRM mengambil keterangan bekas timbalan presiden Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) yang juga ketua wanita Umno bahagian di negeri ini, berhubung dakwaan kes penyelewengan dana pada pilihan raya kecil Parlimen Rompin pada 2015



Demikianlah Artikel Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian

Sekianlah artikel Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Umno Kelantan serah kepada SPRM siasat ketua Wanita bahagian dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/umno-kelantan-serah-kepada-sprm-siasat.html

Subscribe to receive free email updates: