(Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum

(Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum
link : (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum

Baca juga


(Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum

Esok, 24 April merupakan Hari Pertabalan Yang di-Pertuan Agong XV, Sultan Muhammad V dan semua rakyat Malaysia bercuti sempena hari bersejarah itu.

Pada 20 April lepas, satu majlis bacaan Yaasin diadakan sempena hari pertabalan itu dan baginda tiba untuk majlis itu dengan sangat bersahaja.

Video ketibaan baginda Sultan Muhammad V itu dimuat naik oleh pengguna Twitter Ainul Akmal Hafizan‏ yang nyata kagum dengan sifat merendah diri baginda.

"Ketibaan YDP Agong di Masjid Putrajaya untuk majlis bacaan Yaasin sempena pertabalan baginda. No protocol, kaki ayam & no red carpet. 😍" tulis Ainul.



Video berdurasi 12 saat itu pada mulanya merakamkan baginda Sultan Muhammad V berjalan di atas karpet merah yang disediakan. Bagaimanapun, baginda mempercepatkan perjalanan dengan mengambil laluan lebih pantas dengan memotong karpet itu.


Sultan Muhammad V memang terkenal dengan sifat baginda yang tidak mementingkan protokol dan juga merendah diri.

Satu lagi yang dapat dilihat dalam video itu adalah baginda berjalan dengan sangat pantas. Semua orang dalam video tu pun kena jalan pantas untuk mengikut baginda.


Demikianlah Artikel (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum

Sekianlah artikel (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Ketibaan Agong Untuk Majlis Bacaan Yaasin Buat Netizen Kagum dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/video-ketibaan-agong-untuk-majlis_23.html

Subscribe to receive free email updates: