Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua

Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua
link : Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua

Baca juga


Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua

Pengarah dan komposer terkenal, Yusry Abdul Halim telah berkongsi berita gembira mengenai kelahiran anak keduanya di akaun Instagram kira-kira jam 9.50 pagi tadi (Ahad).

Menerusi entri tersebut, Yusry menyatakan rasa syukurnya dengan menulis: “Alhamdulillah. Lisa dah selamat melahirkan baby boy pagi tadi. Syukur Alhamdulillah.”

Lisa Surihani melahirkan bayi lelakinya itu di Pusat Perubatan Pantai, Kuala Lumpur pada jam 7.10 pagi dan berada dalam keadaan sihat.

Sementara itu di ruangan komen, selain memberi ucapan kepada Lisa dan Yusry mereka turut mengucapkan tahniah kepada Yahaira kerana telah menjadi kakak.

Yusry dan Lisa mendirikan rumahtangga pada 23 Februari 2012 dan dikurniakan anak pertama, Yahaira Leanne.


Demikianlah Artikel Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua

Sekianlah artikel Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Yusry KRU, Lisa Surihani Selamat Timang Anak Kedua dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/04/yusry-kru-lisa-surihani-selamat-timang_23.html

Subscribe to receive free email updates: