Bukan mudah gugat kubu kuat

Bukan mudah gugat kubu kuat - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bukan mudah gugat kubu kuat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bukan mudah gugat kubu kuat
link : Bukan mudah gugat kubu kuat

Baca juga


Bukan mudah gugat kubu kuat

Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian


KUANTAN -  Usaha NGO Anak dengan kerjasama Hisbah yang mahu memerangi rasuah di Felda dan memilih Parlimen Pekan sebagai lokasi utama hanya sekadar mengambil kesempatan menjatuhkan populariti Ahli Parlimen Pekan yang juga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Timbalan Dekan Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia (USM) Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata, tindakan kedua-dua NGO yang turut bekerjasama dengan Amanah itu dilihat tidak mudah memandangkan Pekan adalah kubu kuat Najib.

Menurutnya, pengundi di Pekan pastinya tidak mudah terpengaruh dengan isu dibawa NGO tersebut.
“Pengundi di Pekan pastinya lebih bijak menilai kehadiran NGO berkenaan yang mungkin ingin meraih sokongan menjelang PRU14.

“Justeru, boleh saya katakan warga Pekan tidak mudah mengalihkan sokongan mereka terhadap Najib yang sudah memberi sumbangan kepada mereka selama ini,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Beliau berkata, keutamaan pastinya diberikan kepada Najib yang banyak membantu mereka sepanjang menjadi Ahli Parlimen dan Perdana Menteri.

Pada masa sama katanya, pengundi pasti mempertikai kehadiran NGO itu pada ketika ini dan bukannya sebelum ini.

“Pasti ada agenda di sebaliknya, namun tindakan secara bermusim ini  sudah boleh dinilai pengundi di Pekan,” katanya.



Demikianlah Artikel Bukan mudah gugat kubu kuat

Sekianlah artikel Bukan mudah gugat kubu kuat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bukan mudah gugat kubu kuat dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/bukan-mudah-gugat-kubu-kuat.html

Subscribe to receive free email updates: