Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya'

Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya' - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya'
link : Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya'

Baca juga


Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya'

Rasanya ramai yang dah tahu berkenaan kisah Kartunis Ujang yang diberhentikan kerja tanpa notis minggu lepas. Melalui facebook miliknya, Ujang turut mendedahkan SMS yang diterima berhubung pemecatan beliau.

ARTIKEL BERKAITAN: Luahan Sayu Kartunis Ujang Dianiaya Majalah Upin Ipin

Syarikat yang diberi hak untuk menerbitkan Majalah Upin Ipin iaitu Nyla Sdn Bhd telah menamatkan penerbitan Majalah Upin Ipin. ## kami syak syarikat Les' Copaque Production (LCP) telah menamatkan kontrak dengan syarikat ini disebabkan isu Ujang baru baru ini.

Satu perbualan tentang isu Ujang telah didedahkan di media sosial. Menurut individu itu, Ujang telah memutar belitkan statement tentang bayaran yang diperolehi. 15k yang dimaksudkan bukanlah bayaran bulanan yang diberitahu oleh Ujang tetapi one-time payment yang diminta ketika pihak Nyla Sdn Bhd memberikan tawaran kerja.

Kesian juga dekat staff Nyla ni. Tak pasal pasal job Majalah Upin Ipin dah diberhentikan. Entah la benda ni staff Nyla dengan LCP je yang arif.



Demikianlah Artikel Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya'

Sekianlah artikel Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Eksklusif: 'Kaki Kelentong Jugak Ujang Ni Rupanya' dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/eksklusif-kaki-kelentong-jugak-ujang-ni.html

Subscribe to receive free email updates: