Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul

Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul
link : Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul

Baca juga


Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul

Shah Alam - Penyanyi, Hafiz Hamidun, 33, sah bergelar suami kepada usahawan kosmetik, Joy Revfa, pada jam 3.20 petang ini di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, di sini.

Hafiz dan Joy Revfa atau nama sebenarnya Siti Arifah Mohd Amin, 30, dinikahkan oleh Imam Masjid Tun Uda, Ustaz Firdaus Subhi.

Pada majlis itu, Joy menerima mas kahwin sebanyak RM1,000, manakala nilai wang hantaran pula dirahsiakan.

Pasangan berkenaan tampil menawan dalam persalinan berwarna putih tajaan Cosry, pada majlis yang dihadiri keluarga dan rakan terdekat masing-masing.

Pasangan itu mengikat tali pertunangan pada 22 Mac lalu selepas perkenalan selama 44 hari.

Hafiz berkongsi, hatinya terpaut pada ibu tunggal itu selepas melihat wanita berkenaan menolak kereta sorong anaknya, Arryan Firdaus, sambil mengusung barangan.

Bekas anggota kumpulan nasyid UNIC, yang juga seorang usahawan itu merancang untuk membawa isterinya menunaikan umrah pada Ramadan ini, selain berbulan madu ke beberapa negara selepas menjejakkan kaki ke Tanah Suci.



Demikianlah Artikel Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul

Sekianlah artikel Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hafiz Hamidun, Joy Revfa Selamat Diijabkabul dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/hafiz-hamidun-joy-revfa-selamat.html

Subscribe to receive free email updates: