Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili

Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili
link : Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili

Baca juga


Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili

Vietnam - Berang dan cemburu suaminya mempunyai perempuan simpanan, seorang isteri tidak dapat lagi menahan marahnya lalu menyerang perempuan berkenaan dengan melumurkan cili di kemaluannya, lapor Docbao.

Dalam kejadian yang dipercayai berlaku di Vietnam pada 24 April lalu, si isteri telah mengekori suaminya hingga ke sebuah hotel dan menangkap lelaki itu bersama dengan seorang perempuan di dalam bilik.

Selepas gagal mengawal kemarahan, wanita itu menendang muka kekasih suaminya sebelum melumurkan cili bercampur garam di kemaluan perempuan itu dengan menggunakan sarung tangan.

Perempuan itu menangis dan merayu untuk tidak diperlakukan sedemikian dan lelaki itu meminta isterinya berhenti, namun si isteri tidak mengendahkan rayuannya itu dan terus melumurkan cili pada kemaluan perempuan muda itu.

'Mangsa' hanya dilepaskan selepas orang ramai datang melihat apa yang berlaku dalam bilik berkenaan.

Bagaimanapun di media sosial, netizen menyifatkan tindakan si isteri itu agak keterlaluan dan individu yang patut dihukum adalah suaminya sendiri.

"Saya wanita juga tetapi wanita ini agak keterlaluan. Dia sepatutnya menyalahkan dan menghukumu suaminya," kata netizen.


Demikianlah Artikel Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili

Sekianlah artikel Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kantoi Hubungan Sulit Dengan Suami Orang, Kemaluan Gadis Dilumur Cili dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/kantoi-hubungan-sulit-dengan-suami.html

Subscribe to receive free email updates: