Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama

Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama
link : Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama

Baca juga


Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama

Kuala Lumpur - Penyanyi dan juara program realiti Akademi Fantasia musim kelima, Norsyarmilla Jirin atau Mila selamat melahirkan cahaya mata sulung di salah sebuah hospital swasta di Puchong.

Mila selamat melahirkan cahaya mata lelaki yang diberi nama Mohd Arif Zikri dengan berat 2.7 kilogram, pada jam 9.45 malam, kelmarin.

Mila dalam laman Instagram miliknya yang dimuat naik semalam, memberitahu anak dan dirinya sihat dan tidak menghadapi sebarang komplikasi sewaktu melahirkan.

“Terima kasih kepada saudara mara, sahabat handai dan para peminat yang mendoakan saya dan anak,” katanya.

Mila sebelum ini pernah mengalami keguguran sewaktu Ramadan lalu, dan kelahiran sulung ini menang dinanti-nantikan olehnya dan suami, Ahmad Ailis Mohamed Mustapha.

Sejak disahkan mengandung Mila mengambil keputusan untuk mengurangkan aktiviti seni dan lebih banyak menumpukan perhatian kepada perniagaan, produk kecantikan, katering dan dewan perkahwinan.


Demikianlah Artikel Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama

Sekianlah artikel Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mila Jirin Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/mila-jirin-selamat-lahirkan-cahaya-mata_13.html

Subscribe to receive free email updates: