Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki

Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki
link : Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki

Baca juga


Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki

Misteri bau busuk yang dihidu penghuni rumah Flat Sri Penara, Bandar Sri Permaisuri, Cheras sejak empat hari lalu terjawab apabila mayat lelaki yang disyaki dibunuh ditemui dalam bilik di sebuah rumah, pada 2 petang, hari ini.

Mayat lelaki berusia 32 tahun itu ditemui dalam keadaan tertiarap dengan kedua-dua tangan diikat menggunakan wayar pengering rambut dan pengecas telefon bimbit.

Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, polis menerima panggilan daripada penduduk flat terbabit yang curiga dengan bau busuk yang dihidu sejak empat hari lalu dan meminta supaya polis membuat pemeriksaan.


Katanya, polis yang membuat pemeriksaan di sebuah rumah mendapati ada mayat lelaki sudah membengkak dan membusuk.

"Pakar Patologi Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) mengesahkan lelaki itu sudah mati kira-kira empat hari lalu. Namun, kesan kecederaan pada luar badan mangsa tidak dapat dipastikan.

"Mangsa yang bekerja di sebuah bank di ibu kota, berasal dari Sarawak difahamkan menyewa di rumah itu seorang diri," katanya.

Katanya, mayat dihantar ke rumah mayat PPUKM untuk bedah siasat yang dijangka dilakukan esok.


Demikianlah Artikel Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki

Sekianlah artikel Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Misteri Bau Busuk Terjawab Dengan Penemuan Mayat Lelaki dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/misteri-bau-busuk-terjawab-dengan.html

Subscribe to receive free email updates: