Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’

Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’ - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’
link : Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’

Baca juga


Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’

Kuala Lumpur - Warga Terengganu dan Kelantan paling berminat pada bekas pelakon aksi lucah Maria Ozawa, menurut analisis Google.

Nama pelakon Jepun ini meningkat luar biasa mendadak sejak beliau dilaporkan berada di sini hujung minggu lalu, lapor portal Quartz hari ini.

Pengguna internet di Sabah dan Kuala Lumpur berada di tangga ketiga dan keempat dalam senarai jumlah carian di enjin carian itu, menurut Google Trends.

Menarik diperhatikan, Putrajaya, Selangor, Pulau Pinang dan Johor Baru paling tidak berminat mencari nama wanita berusia 31 tahun ini.

Data ini, seperti dipetik portal tersebut, disediakan oleh Kuek Ser Kuang Keng, bekas wartawan kanan Malaysiakini yang membuat pengkhususan dalam bidang penerbitan digital.

Menurut data yang sama, antara Mei 2012 hingga 2017, warga Kota Bharu paling suka mencari Maria Ozawa di Google, diikuti Kuala Terengganu dan Kuantan.

Maria, sudah meninggalkan Kuala Lumpur hari ini, mencetuskan kejutan peminatnya di sini dan negara jiran apabila memuatkan foto lawatannya di Instagram.



Beliau memuatkan beberapa foto di media sosial itu, termasuk dalam baju mandi berbunga nanas di sebuah kolam renang kelmarin.


Maria, pelakon yang dikenali seluruh Asia melalui aksi-aksinya dalam filem dewasa, berkunjung ke sini bersama kekasih Jose Sarasola.

Tidak pasti kegiatannya di sini, pelakon itu memuatkan fotonya di Instagram pada Sabtu lalu dengan coretan “Hello Kuala Lumpur!”

Pelakon itu bergiat dalam industri filem pornografi selama lima tahun sehingga 2010.

Selain filem dewasa, Maria juga terlibat dalam filem-filem Invitation Only (Taiwan), Menculik Miyabi (Indonesia) dan juga Nilalang (Filipina).

Beliau, berdarah kacukan Jepun dan Kanada-Perancis, merakamkan foto terakhir di sini bersama bagasi dengan coretan “gembira dapat pulang ke rumah, Filipina.” Kekasihnya berasal dari negara itu.


Demikianlah Artikel Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’

Sekianlah artikel Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Orang Terengganu, Kelantan Paling Suka Cari ‘Maria Ozawa’ dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/orang-terengganu-kelantan-paling-suka.html

Subscribe to receive free email updates: