Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi

Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi
link : Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi

Baca juga


Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi

ANTARAPOS.COM

Post Pic
KUALA LUMPUR: Pengeluar gula MSM Malaysia Holdings masih dalam perbincangan dengan kerajaan untuk menaikkan harga gula 29 sen sekilogram lagi bagi menjamin keuntungan syarikat tahun ini.
Kumpulan Felda Global Ventures Holding Bhd (FGV), yang menguasai syarikat pengeluar itu, berkata harga gula mentah yang tidak stabil, ditambah dengan kejatuhan ringgit menyebabkan syarikat berdepan cabaran.
“Disebabkan harga gula mentah tidak stabil, kerajaan perlu menaikkan harga jualan sebanyak 40 sen per kilogram,” kata presiden dan ketua pegawai eksekutif FGV Datuk Zakaria Arshad.
Pada 1 Mac lalu, harga gula pasir putih bertapis dinaikkan 11 sen sekilogram, daripada RM2.84 kepada RM2.95 sekilogram.
Kali terakhir harga gula diselaras adalah pada Oktober 2013.PASA


Demikianlah Artikel Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi

Sekianlah artikel Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengeluar mahu gula dinaikkan 29 sen lagi dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/pengeluar-mahu-gula-dinaikkan-29-sen.html

Subscribe to receive free email updates: