Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang

Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang
link : Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang

Baca juga


Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang

Kuala Lumpur - Pelakon popular Remy Ishak selamat bertunang dengan wanita pilihannya seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Ezza Yusof, semalam.

Remy, 35, ketika dihubungi Harian Metro menerusi aplikasi WhatsApp mengesahkan perkara itu.

"Terima kasih atas ucapannya," katanya ringkas.

Difahamkan majlis pertunangan pasangan ini berlangsung di kediaman bakal isterinya yang terletak di Pahang membabitkan keluarga kedua belah pihak.

Pada majlis itu, Remy turut hadir mengenakan baju kemeja berwarna biru gelap sementara Ezza memilih warna ungu muda.

Menerusi akaun Instagram Ezza, pelakon Nad Zainal yang juga kawan baik kepada Ezza turut memberikan ucapan tahniah sambil meletakkan nama Remy.

Tidak ketinggalan memberikan ucapan ialah pengurus Remy iaitu Azlin Abas selain beberapa peminat yang mengetahui hubungan pasangan ini.



Demikianlah Artikel Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang

Sekianlah artikel Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remy Ishak Selamat Bertunang Dengan Wanita Pahang dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/remy-ishak-selamat-bertunang-dengan.html

Subscribe to receive free email updates: