'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati'

'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati' - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati'
link : 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati'

Baca juga


'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati'

Tak tahu nak cakap macam mana. Perasaan marah membuak-buak dalam diri bercampur perasaan sedih. Bayangkanlah baru balik kerja, ternampak salah seekor kucing kegemaran saya mati dalam beg plastik dan diletakkan di hadapan rumah.

Saya sangat sedih dengan perbuatan manusia yang tidak bertanggungjawab ini sanggup melemaskan kucing saya sampai mati, sebab hanya kepalanya sahaja yang basah. Kemudian diletak pula di hadapan rumah tuannya.

Tahu pula itu kucing saya. Memang perangai jiran yang sangat kurang ajar.

Jangan tanya kenapa tuhan bagi kesusahan pada keluarga kamu. Saya memang tidak akan maafkan perangai manusia yang tidak berhati perut seperti ini.

Kalau kamu tidak suka kucing itu bermain di depan rumah kamu, maklumkan kepada kami dan kami boleh kurung dia. Bukan begini caranya nak menyelesaikan masalah.

Cuba bayangkan anak kamu dipenggal kepalanya dan diletak di hadapan rumah. Agak-agaknya apa yang kamu rasa pada ketika itu?

Kita manusia yang dikurniakan akal untuk berfikir, jadi berfikirlah. Bukannya bunuh kucing orang sesuka hati.

Sumber: Amalieena


Demikianlah Artikel 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati'

Sekianlah artikel 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Tergamak Jiran Lemaskan Kucing Saya Sampai Mati' dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/tergamak-jiran-lemaskan-kucing-saya_15.html

Subscribe to receive free email updates: