'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina

'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina
link : 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina

Baca juga


'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina

Pelakon Sweet Qismina mengakui terpaksa menukar namanya daripada Sweet Farhanna kerana tidak mahu orang ramai keliru dirinya dengan Eyka Farhana.

Sweet atau nama sebenarnya Farhanna Qismina Supandi, 20, berkata, dia mengambil keputusan itu untuk memudahkan orang ramai yang keliru dengan nama mereka berdua.

"Sebenarnya saya telah mengambil keputusan pada awal tahun ini untuk menukar nama kerana ramai orang sering keliru diantara saya dengan Eyka Farhana.

"Saya juga sering mendapat tawaran daripada pihak produksi dan akhirnya mereka telah salah menghubungi saya sedangkan mereka ingin menelefon Eyka Farhana.

"Jadi perkara itu sedikit sebanyak menggangu kerjaya kami sendiri dan dengan menukar nama ia akan memudahkan untuk membezakan diantara kami berdua.

"Bukan saya tidak selesa dengan nama yang dulu namun ia lebih mudah untuk orang tahu memandangkan muka kami juga seakan sama," katanya.

Sweet berkata demikian ketika ditemui pada majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian, di Putrajaya, pada Ahad.

Tambah Sweet, selepas menukar nama orang ramai sudah dapat membezakan diantara mereka berdua dan berharap agar pihak produksi tidak keliru serta silap menghubunginya lagi.


Demikianlah Artikel 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina

Sekianlah artikel 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Tukar Nama Sebab Peminat Ingat Saya Ni Eyka Farhana' - Sweet Qismina dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/tukar-nama-sebab-peminat-ingat-saya-ni_15.html

Subscribe to receive free email updates: