(Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu

(Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu
link : (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu

Baca juga


(Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu


Alor Setar - Seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun patah tangan kiri selepas tersepit di rim motosikal ibunya.

Kejadian berlaku ketika mangsa yang sedang membonceng motosikal yang ditunggang ibunya itu cuba mengambil baju sejuk sebelum terjatuh dan tangannya tersepit.

Orang awam yang menyaksikan kejadian segera membantu mengeluarkan tangan mangsa dari rim motosikal.

Kejadian berlaku di Jalan Simpang Kuala di sini, pada Ahad.

Komander Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Jalan Raja, Pegawai Bomba Kanan II Ahmad Nazeri Kasa berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan jam 1.58 tengah hari dan tiba di lokasi lima minit kemudian.

Setibanya di tempat kejadian didapati tangan seorang kanak-kanak lelaki tersepit pada motosikal telah berjaya dikeluarkan orang awam.

Mangsa kemudian diserahkan kepada ambulans untuk dibawa ke ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) untuk rawatan lanjut.



Demikianlah Artikel (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu

Sekianlah artikel (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Kanak-Kanak Patah Tangan Tersepit Rim Motosikal Ibu dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/video-kanak-kanak-patah-tangan-tersepit.html

Subscribe to receive free email updates: