Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu

Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu
link : Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu

Baca juga


Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu

Baru-baru ini telah viral tentang satu kajian yang menyenaraikan saiz payudara mengikut negara. Malaysia dikatakan menduduki senarai kedua terkecil daripada negara-negara yang dikaji.

Kajian yang diterbitkan oleh The Journal Of Female Health, "Scientific Analysis Reveals Major Differences in the Breast Size of Women in Different Countries" adalah tidak benar sama sekali.

The Journal Of Female Health bukanlah jurnal akademik yang sah kerana jika anda taip tajuk kajian pada enjin carian, tidak akan ada hasil kajian secara langsung yang dibuat seperti yang dilampirkan oleh jurnal tersebut.

Sumber-sumber seperti New Delhi School of Applied Sciences, Braga Medical School, Department of Mathematical Statistics, UISS, New Delhi School of Applied Sciences, ND Garment Ltd, Camiry University, dan the Atape Institute of Human Anatomy, nyata tidak ada satu pun yang keluar pada halaman pertama carian enjin tersebut.

Hal ini adalah mungkin kerana The Journal Of Female Health dan universiti-universiti yang dinyatakan tidak mempunyai reputasi online, maka kajian ini sukar untuk disahkan kesahihannya, melainkan salah seorang wakil daripada pihak yang disebut membuat kenyataan.

Oleh itu, hentikan daripada mempercayai kajian yang kononnya mengatakan payudara wanita Malaysia adalah yang kedua terkecil di dunia.

Nak baca boleh, percaya jangan.


Demikianlah Artikel Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu

Sekianlah artikel Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Viral Payudara Wanita Malaysia Kedua Terkecil Di Dunia Rupanya Palsu dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/viral-payudara-wanita-malaysia-kedua_10.html

Subscribe to receive free email updates: