'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit'

'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit' - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit'
link : 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit'

Baca juga


'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit'

Suami mana yang tak sayangkan isteri. Dialah teman bermanja dan bergaduh sepanjang melayari bahtera perkahwinan. Pastinya sunyi tanpa orang yang tersayang di sisi. Begitu jugalah yang dialami Datuk Jalaluddin Hassan apabila isterinya yang tercinta, Datin Hashimah Aksan dijemput Ilahi pada 5 November 2016 akibat komplikasi pembedahan jantung.

Namun, korang mesti tak tahu kisah disaat jenazah Datin Hashimah dikafankan dan dikebumikan. Mengalir air mata Datuk Jalaluddin Hassan menceritakan keadaan jenazah isterinya dan rindunya dia kepada isterinya yang tersayang.


Semoga roh Datin Hashimah di tempatkan bersama golongan yang beriman. Dan moga perkongsian ini menjadi teladan untuk kita menjadi hamba Allah yang lebih baik.

Sumber: Ustaz Abdullah Khairi


Demikianlah Artikel 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit'

Sekianlah artikel 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Wajah Arwah Bercahaya, Senyum Nampak Lesung Pipit' dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/wajah-arwah-bercahaya-senyum-nampak_9.html

Subscribe to receive free email updates: