Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor

Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor
link : Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor

Baca juga


Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor

Ejen Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola mendakwa doktor-doktor mahu membuat kajian ke atas penyerang Manchester United itu selepas pembedahannya berjalan dengan lancar di Pittsburgh.

Bintang kelahiran Sweden itu telah dirawat oleh pakar bedah ortopedik dan pakar perubatan sukan, Doktor Freddie H. Fu di Hospital Universiti Pittsburgh dan Raiola menyatakan keadaan lututnya adalah jauh lebih baik daripada jangkaannya.

Pemain berusia 35 tahun itu terpaksa menjalani pembedahan di bahagian lutut selepas mengalami kecederaan ketika United meraih kemenangan 2-1 ke atas Anderlecht dalam saingan Liga Europa, bulan lalu.

"Zlatan telah mula menjalani rehabilitasi dan dipantau oleh Dr. Fu dan Dr. Musahl sehingga dia pulih.

"Doktor menyifatkan Zlatan memiliki lutut yang kuat malah tidak pernah melihatnya sebelum ini.

"Dia mempunyai lutut yang sangat mustahil buat seorang pemain bola sepak yang telah beraksi selama 20 tahun. Bersih dan tiada masalah."

Ibrahimovic menandatangani kontrak profesional yang pertama pada tahun 1996 dan telah beraksi lebih daripada 500 perlawanan di peringkat kelab.


Demikianlah Artikel Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor

Sekianlah artikel Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zlatan Ibrahimovic Miliki Lutut Paling Kuat Pernah Ditemui - Doktor dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/05/zlatan-ibrahimovic-miliki-lutut-paling_8.html

Subscribe to receive free email updates: