FIC: Pengarah syarikat direman enam hari

FIC: Pengarah syarikat direman enam hari - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul FIC: Pengarah syarikat direman enam hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : FIC: Pengarah syarikat direman enam hari
link : FIC: Pengarah syarikat direman enam hari

Baca juga


FIC: Pengarah syarikat direman enam hari

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
PUTRAJAYA: Seorang pengarah syarikat direman enam hari untuk membantu siasatan berhubung pembelian sebuah hotel oleh Felda Investment Corporation (FIC) di Kuching, Sarawak pada tahun 2014.
 
Perintah itu dikeluarkan oleh Majistret Nik Isfahanie Tasnim Wan Ab Rahman bermula hari ini sehingga 4 Ogos depan.
 
Terdahulu Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengemukakan permohonan itu di Mahkamah Majistret di sini, hari ini.
 
Terdahulu, lelaki berumur 57 tahun itu tiba pada kira-kira 10.40 pagi dengan memakai pakaian lokap SPRM berwarna jingga dengan tangannya digari.
 
Semalam Bernama memetik sumber SPRM bahawa pengarah syarikat itu yang turut merupakan pemilik hotel ditahan SPRM Kuching pada 1.30 tengah hari semalam.
 
Pengarah syarikat itu merupakan salah seorang daripada tiga individu yang ditahan SPRM untuk membantu siasatan kes tersebut.
 
Kedua-dua mereka yang merupakan pengarah sebuah syarikat yang dilantik sebagai ejen untuk menguruskan pembelian hotel itu ditahan di pejabat SPRM Putrajaya pada 9 pagi selepas memberi keterangan.
 
Ketua Pesuruhjaya SPRM Datuk Dzulkifli Ahmad sebelum ini mengarahkan kertas siasatan dibuka bagi menyiasat pembelian hotel berkenaan, yang disyaki telah dibeli dengan harga jauh lebih tinggi daripada harga pasaran.
 
 


Demikianlah Artikel FIC: Pengarah syarikat direman enam hari

Sekianlah artikel FIC: Pengarah syarikat direman enam hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel FIC: Pengarah syarikat direman enam hari dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/07/fic-pengarah-syarikat-direman-enam-hari.html

Subscribe to receive free email updates: