Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN

Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN
link : Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN

Baca juga


Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN

 Suara Kebenaran




Pemuda Pakatan Harapan mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada penjaga gol skuad Sukan SEA negara, Haziq Nadzli kerana ‘menjaringkan’ gol bagi pihak pasukan Thailand sehingga pasukannya sendiri kalah dalam perebutan pingat emas Sukan Sea malam tadi.

‘Jaringan’ Haziq yang juga penjaga gol JDT itu memberikan Thailand kemenangan 1-0 seterusnya menghalang impian Najib untuk melengkapkan kejayaan gilang gemilang dalam temasya sukan Sea 2017 setelah pasukan negara berjaya mencapai sasaran 111 emas yang ditetapkan.

Soal jaringan itu disengajakan atau tidak, itu soal lain kerana Najib difahamkan bercadang untuk menjadikan kejayaan pasukan bolasepak malam tadi (kalau menang) sebagai bukti kepimpinannya mendapat sokongan rakyat. Malah Najib akan isytihar hari ini sebagai cuti umum pun kalau semalam menang bola.

Memandangkan bola sudah kalah, maka semua itu terbantut.  Tahniahlah.

Bagi pemuda HARAPAN, tidak ada masalah kalau hari ini tidak diisytihar sebagai cuti pun, yang penting BN dan Najib tidak memperolehi kepuasan yang sebenarnya dari penganjuran Sukan Sea ini sekiranya pasukan bolasepak negara menang pingat emas malam tadi.

Kenyataan ini bagaimanapun tidak bermaksud pemuda HARAPAN tidak patriotik tapi bacalah kenyataan ini dari sudut politiknya, bukan sukan atau patriotiknya.



Demikianlah Artikel Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN

Sekianlah artikel Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kalah Bolasepak: Terima Kasih Haziq!! – Pemuda HARAPAN dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/08/kalah-bolasepak-terima-kasih-haziq.html

Subscribe to receive free email updates: