Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia

Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia
link : Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia

Baca juga


Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia

SELANGOR KINI

Tessolve-logo


NEW DELHI: Syarikat elektronik India, Hero Electronix, mengambil alih Spectrum Integrated Technologies Sdn Bhd, Malaysia bagi mengembangkan perniagaan kejuruteraannya di Asia Tenggara.

Spectrum, yang membuat papan litar bercetak di kemudahannya di Johor Bahru, mempunyai 100 pekerja.

Pengambilalihan itu dilaksanakan menerusi Tessolve Semiconductor Pvt Ltd, sebuah syarikat reka bentuk dan pengujian semikonduktor yang berpangkalan di Bangalore.

Tessolve yang sudah memiliki kemudahan reka bentuk dan pengujian di Pulau Pinang dengan 70 pekerja, tidak menyatakan jumlah bayaran untuk pengambilalihan berkenaan.

Hero turut membeli firma Singapura, Lynxemi Pte Ltd, yang terlibat dalam perniagaan makmal pengujian semikonduktor.

Pengambilalihan itu membantu Tessolve beralih daripada perkhidmatan kejuruteraan ujian semikonduktor kepada penyedia penyelesaian menyeluruh, kata Hero Electronix yang berpangkalan di New Delhi, yang merupakan sebahagian kumpulan Hero, pengeluar motosikal terkemuka di India.

“Matlamat kami daripada pengambilalihan ini adalah untuk memenuhi jurang yang akan membantu kami menangani penyelesaian kepada pelanggan yang meliputi keupayaan kejuruteraan dan infrastruktur strategik,” kata Ketua Eksekutif Tessolve, P Raja Manickam.SUMBER: BERNAMA



Demikianlah Artikel Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia

Sekianlah artikel Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Syarikat elektronik India ambil alih syarikat teknologi Malaysia dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/09/syarikat-elektronik-india-ambil-alih.html

Subscribe to receive free email updates: