176 butir peluru berteraburan di tepi jalan

176 butir peluru berteraburan di tepi jalan - Hallo sahabat Berita Terbaru, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan
link : 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan

Baca juga


176 butir peluru berteraburan di tepi jalan

ANTARAPOS

Post Pic


KUALA LUMPUR: Sebanyak 176 butir peluru 9mm ditemukan bertaburan di tepi jalan di Jalan Batu 14 berhampiran kawasan pelupusan sampah Hulu Langat dekat sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 9.10 pagi itu, kesemua peluru yang masih belum digunakan telah ditemukan oleh seorang lelaki yang menunggang basikal melalui kawasan tersebut.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yussof berkata, ketika kejadian, lelaki berusia 38 tahun itu bersama seorang lagi rakannya beriadah dengan menunggang basikal dari Batu 18 dekat sini menghala ke Ampang.

Ujarnya, sebaik sahaja tiba di kawasan tersebut, mereka seterusnya menemukan ketulan besi berupa peluru sebelum bertindak menghubungi pihak polis memaklumkan mengenai kejadian.

“Hasil siasatan lanjut di lokasi kejadian, polis mendapati kawasan tersebut tidak mempunyai sebarang tempat latihan menembak dan juga lapang sasar berhampirannya.

“Selain itu, tiada laporan polis dilakukan sehingga kini oleh mana-mana pihak mengenai kehilangan peluru,” katanya kepada pemberita.

Tambah Ahmad Dzaffir, kesemua peluru terbabit telah dihantar ke Bahagian Persenjataan Ibu pejabat Polis Kontinjen (IPK), Selangor untuk pengesahan dan ujian lanjut.




Demikianlah Artikel 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan

Sekianlah artikel 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 176 butir peluru berteraburan di tepi jalan dengan alamat link https://beritabaru46.blogspot.com/2017/10/176-butir-peluru-berteraburan-di-tepi.html

Subscribe to receive free email updates: